18 Şubat 2014 Salı

SELAM!

          Merhaba arkadaşlar.İlk yayınımda bu bloğu açma sebebimi paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu bloğu açmaktaki amacım; okurlarımla photoshop konusundaki bilgilerimi paylaşmak, onlara Adobe Photoshop kullanımını öğretmek ve photoshop konusunda ilerlemelerini sağlamaktır.Şimdiden hepinize teşekkürler.